Головна » Статті » Н.вісник:Цивільний захист та пожежна безпека » №1(1), 2016 |
О.О. Ларін1*, к.т.н., доцент; О.О. Водка1, к.т.н., Р.О. Кайдалов2, к.т.н., доцент, В.М. Баштовий2 1 Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна 2 Національна Академія Національної гвардії України Стаття присвячена вивченню ефективності застосування нелінійного дворівневого підресорювання спеціальних транспортних засобів, яке спрямоване на підвищення плавності їх ходу. Побудовано математичну нелінійну модель даного транспортного засобу, на основі якої проведено серію досліджень її випадкових коливань що виникають в наслідок дії нерівностей дорожньої основи під час руху транспортного засобу. Наведено результати порівняльного аналізу щодо частот та амплітуд коливань які встановлюються в транспортному засобі в лінійній та запропонованій дворівневій нелінійній компоновках при випадковому у часі збудженні, що прикладається до коліс даного транспортного засобу Джерело: http://firesafety.at.ua/Visnyk_new/N1_2016/22_larin_vodka.pdf | |
Категорія: №1(1), 2016 | Додав: Admin (05 Жовтня 2016) | |
Переглядів: 469 |
Всього коментарів: 0 | |